gastronot

yeme-içme kültürüne dair...

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İstanbul, Türkiye

Merhaba, ben Bahar Yaka. 36 yıllık hayatımın 24 yılını doğduğum şehir olan İzmir'de geçirdim. Yemek yapmayı ve yemeyi çok seven, her öğünün adeta ritüel olduğu bir ailede büyüdüm. Herkesin bulunmak için büyük özen gösterdiği akşam yemeklerinin, geç vakit yapılan pazar kahvaltılarının tadı hala damağımdadır. Balkan kökenli bir ailenin 2. kuşak İzmir'lisi olarak, damağım hem Akdeniz mutfağının eşsiz lezzetleriyle tanıştı hem de Trakya mutfağının ot kokulu yemeklerinden tattı. Böylece yemek ve içmek hayatta en çok sevdiğim şeylerin başında yeraldı. Yaşım ilerledikçe şarapla tanıştım. Hatta tanışmakla kalmayıp kendi şarabımı yapmaya başladım. Şarabın en yakın dostu olan peynir ise, asla vazgeçemeyeceklerim arasındaydı. Her yeni tadın içindekini keşfetmek ve onu denemek en büyük hobilerimden oldu. Bu site sayesinde de bildiklerimi sizlerle paylaştım.

Salı, Ağustos 10, 2010

Artık, Çölyaklı çocuklar da pasta yiyebilecek…




Merhaba
Biliyorum, görüşmeyeli uzun zaman oldu. Ama madem bu kadar zaman yazmadım, geri dönüşü kitap müjdesiyle yapmak istedim.
Biliyorsunuz ben 7 yıldır Çölyaklıyım ve Çölyak olduğumu öğrendiğimde, bundan böyle hayatın çok da kolay olamayacağını anlamıştım। Yasaklarla yaşamak ise, tüm bu hislerimi doğruladı। İlk glutensiz denemelerim, 2005 yılında açtığım Miss Caramel'in temellerini attı. Miss Caramel, Türkiye'nin ilk ve o dönem tek Glutensiz Unlu Mamuller dükkanı oldu. Ama herkese ulaşamadı. Ben de her çölyaklıya ulaşabilmek için, Miss Caramel'de, Çölyaklılar için hazırladığım tüm glutensiz tariflerle, Türk ve Dünya mutfaklarından seçme glutensiz lezzetleri, ilk kitabım "GLUTENSİZ TATLAR"da topladım ve GLUTENSİZ TATLAR 12 Ağustos 2010 Perşembe'den itibaren tüm seçkin kitabevlerinde ve Sistem yayıncılığın online satış adresinde
Bu, benim için çok uzun süren bir rüyaydı ve nihayet gerçek oldu. Umarım her çölyaklının bir nebze olsun hayatını kolaylaştırır.

13 Comments:

Anonymous Işın said...

Tebrikler. Bugün kitapçıda gördüm. Çok güzel bir kitap. Çok yararlı olacağına eminim.

Umarım bu dönüş kalıcı olur, blogu da daha sık güncellersiniz.

Sevgiler,

Işın

8/20/2010 10:49:00 ÖS  
Blogger gastronot said...

Teşekkürler Işın,
Umarım öyle olur. Bloga dönüş için bir sebep oluduğu kesin :)
sevgiyle kal

8/21/2010 10:57:00 ÖÖ  
Blogger Sibel said...

Sevgili Bahar, çok sevindim. Güzel satışlar olmasını diliyorum. Kitabı yayınevinden istedim, Leziz Dergisi'nin Ekim sayısında kütüphane sayfamızda tanıtımını yapacağız.
Sevgilerimle...

9/02/2010 12:01:00 ÖS  
Blogger gastronot said...

Sibelciğim, iyi dileklerin ve desteğin için çok çok teşekkürler. Sevgiyle kal.
bahar

9/02/2010 12:55:00 ÖS  
Anonymous FİGEN KARAVAŞ said...

Kitap cıktıgında duyurmustum mail gruplarıma, ama şimdi yeniden duyurlaım okullar acıldı annelere yardımcı bir kaynak,
Emeklerine saglık canım

Figen Karavaş

10/05/2010 11:23:00 ÖÖ  
Blogger gastronot said...

Sevgili Figen,
Desteğin için çok teşekkürler. Darısı başına inşallah : )
sevgiler,
bahar

10/11/2010 02:25:00 ÖS  
Blogger Su Damlası said...

tebrikler canımmm..
şansı bol olsun..

11/10/2010 01:50:00 ÖÖ  
Blogger gastronot said...

Damlakuşum, canım arkadaşım,
Çok teşekkürler.
bahar

11/11/2010 11:50:00 ÖÖ  
Blogger Su Damlası said...

Seviyom seni :))

11/11/2010 05:52:00 ÖS  
Anonymous yemek tarifleri said...

harikasınız ellerinize sağlık süper görünüyor cnm

Yemek Tarifi
diyet yemek tarifleri/

12/10/2015 12:30:00 ÖÖ  
Blogger Unknown said...

jianbin0910
salomon shoes sale
michael kors outlet store
canada goose outlet
swarovski outlet
celine outlet online
chrome hearts outlet
ralph lauren pas cher
coach outlet online
adidas nmd
ugg boots
timberland boots
mulberry handbags
toms shoes
louis vuitton replica
gucci outlet online
mulberry outlet
coach outlet online
michael kors handbags
louis vuitton outlet
moncler outlet store
coach outlet
ferragamo outlet
uggs outlet
chicago blackhawks jerseys
fitflops outlet
nike air max 90
nike air force 1
ugg outlet
louis vuitton outlet
canada goose
ray-ban sunglasses
valentino shoes

9/10/2016 11:29:00 ÖÖ  
Blogger Acemi Göçebe said...

Merhabalar. Kitabinizi ebook olarak satin alabilecegim bir site var mi. Teşekkürler...

12/10/2016 07:24:00 ÖÖ  
Blogger Acemi Göçebe said...

Merhabalar. Kitabinizi ebook olarak satin alabilecegim bir site var mi. Teşekkürler...

12/10/2016 07:24:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Web Site Counter
Website Counter