gastronot

yeme-içme kültürüne dair...

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İstanbul, Türkiye

Merhaba, ben Bahar Yaka. 36 yıllık hayatımın 24 yılını doğduğum şehir olan İzmir'de geçirdim. Yemek yapmayı ve yemeyi çok seven, her öğünün adeta ritüel olduğu bir ailede büyüdüm. Herkesin bulunmak için büyük özen gösterdiği akşam yemeklerinin, geç vakit yapılan pazar kahvaltılarının tadı hala damağımdadır. Balkan kökenli bir ailenin 2. kuşak İzmir'lisi olarak, damağım hem Akdeniz mutfağının eşsiz lezzetleriyle tanıştı hem de Trakya mutfağının ot kokulu yemeklerinden tattı. Böylece yemek ve içmek hayatta en çok sevdiğim şeylerin başında yeraldı. Yaşım ilerledikçe şarapla tanıştım. Hatta tanışmakla kalmayıp kendi şarabımı yapmaya başladım. Şarabın en yakın dostu olan peynir ise, asla vazgeçemeyeceklerim arasındaydı. Her yeni tadın içindekini keşfetmek ve onu denemek en büyük hobilerimden oldu. Bu site sayesinde de bildiklerimi sizlerle paylaştım.

Salı, Mayıs 09, 2006

Mutfakta Sanat (Kitchen-art)

Fotoğraf çekmeyi çok severim. Ama her zaman mekanik bir fotoğraf makinesi kullandım ve hep öylesini savundum. Tabii bu benim teknoloji yobazlığımdan. Bunca zaman hiç de şikayetim olmamıştı, negatiflerden, film tab ettirmekten, albüm dizmekten. "Asla digital kamera almam" diye çok büyük laflar bile etmiştim. Ama Mart ayının 21. günü, yani bu blogu açtığım gün bir digital kameraya ihtiyacım olduğu kafama dank etti. Neyse digital dünyaya dahil olduğumdan beri gastronot için çekemeye başladığım yemek fotoğraflarının yanısıra yakaladığım ilginç enstantaneleri bir başka sayfada sizlerle paylaşmak istedim. Onun adı da Kitchen-art . Görmek isterseniz beklerim.

5 Comments:

Anonymous Adsız said...

Baharcım maaşallah diyorum dör dörtlük bir hanımsın.Miniklerle birlikte bu kadar zevkli çalışmalara da vakit ayırıyorsun ve başarıyorsun ya, bravo sana.Mutfakta Sanat siten çok güzel olmuş, ilgimi çekti doğrusu,başarılarının devamını diliyorum ve merakla bekliyorum gelecek yayınlarını. Çok öptüm. Sevgiler, Aslı Bora

5/10/2006 09:10:00 ÖS  
Blogger gastronot said...

Sevgili Aslı,
övgü dolu sözlerin utandırdı beni. Bu sadece elimden gelen, yapmak istediklerim öyle çok ki... Sevgiyle kal.
bahar

5/11/2006 11:44:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

merhabalar,siten çok güzel olmuş.yazdıklarını bir çırpıda okudum.bende iki çocuklu ve de Bakırköylü bir anneyim.mutfağının yerini merak ettim. bilgilendirirsen uğramayı çok isterim.bu arada mutfak atölyesi çalışmalarınızı geç duyduğum için çok üzüldüm .sevgiyle ,Melin

5/11/2006 03:53:00 ÖS  
Blogger gastronot said...

Sevgili Melin,
Dükkana gelmek istediğin zaman beni 212 - 571 42 56 numaralı telefondan ararsan sana yerini hemen tarif ederim. Mutlaka beklerim. Sevgiler,
bahar

5/11/2006 04:08:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP sister small tits Fuck asian teen Pants a girl mcse training Mariah 8th street latinas Herpes treatment acyclovir acyclovir valtrex.md How to build an apache webserver Gay clubs in san antonio Bbw mature anal

2/15/2007 01:03:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Web Site Counter
Website Counter