gastronot

yeme-içme kültürüne dair...

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İstanbul, Türkiye

Merhaba, ben Bahar Yaka. 36 yıllık hayatımın 24 yılını doğduğum şehir olan İzmir'de geçirdim. Yemek yapmayı ve yemeyi çok seven, her öğünün adeta ritüel olduğu bir ailede büyüdüm. Herkesin bulunmak için büyük özen gösterdiği akşam yemeklerinin, geç vakit yapılan pazar kahvaltılarının tadı hala damağımdadır. Balkan kökenli bir ailenin 2. kuşak İzmir'lisi olarak, damağım hem Akdeniz mutfağının eşsiz lezzetleriyle tanıştı hem de Trakya mutfağının ot kokulu yemeklerinden tattı. Böylece yemek ve içmek hayatta en çok sevdiğim şeylerin başında yeraldı. Yaşım ilerledikçe şarapla tanıştım. Hatta tanışmakla kalmayıp kendi şarabımı yapmaya başladım. Şarabın en yakın dostu olan peynir ise, asla vazgeçemeyeceklerim arasındaydı. Her yeni tadın içindekini keşfetmek ve onu denemek en büyük hobilerimden oldu. Bu site sayesinde de bildiklerimi sizlerle paylaştım.

Çarşamba, Aralık 13, 2006

Zayıflama Diyetleri çöpe, yaşasın lezzetli yemekler, uzun soluklu sofralar...

Dün, sevgili Nathalie'den bir mail aldım. Yemek ve sofra kültürü hakkında hala benim gibi düşünenlerin olduğunu bilmek çok hoşuma gitti. Ozan Tuncer ile birlikte hazırladıkları ve sanal ortamda ücretsiz olarak herkesle paylaştıkları eserleri "Zayıflama Diyetleri Çöpe..." hem çok ilgimi çekti, hem de içimi rahatlattı.
Her ne kadar kilo sorunu yaşayan biri de olsam, sağlıklı beslenmenin yanı sıra, zevk ve lezzetin de ön planda olması gerektiğini vurguladıkları için, çok teşekkür ederim. Bu faydalı eseri siz de edinmek isterseniz bu linke tıklamanız yeterli... Sağlıklı, leziz ve keyifli sofralarda buluşmak ümidi ile...

6 Comments:

Blogger hanimiş said...

Ayni mail bana da geldi. Dun acelem oldugu icin iyi inceleyememistim. Kitabi indirip sonra bakarim diyerek kapatmistim bilgisayari. Aklimdan tamamen cikmis sayende hatirladim. Sagol.

not: Bahar hanimis@gmail.com a aktif bir mail adresini bildirir misin? Uzun zamandir sana yolladigim mailler geri donuyor.

12/13/2006 10:04:00 ÖS  
Blogger Nathalie Tunçer said...

İlginize ve içtenlikli yazınıza teşekkür ederim.Ben ve eşim "yaşasın lezzetli yemekler, uzun soluklu sofralar..." sözcüklerinize de bayıldık... Size ve okurlarınıza sağlık ve afiyetler dileriz. Sevgiler.

12/15/2006 12:10:00 ÖÖ  
Blogger gastronot said...

:) sevgiler Nathalie
bhr

12/16/2006 08:40:00 ÖÖ  
Blogger Unknown said...

jianbin0910
true religion sale
hollister shirts
adidas wings
ray ban sunglasses
louis vuitton bags
michael kors factory outlet
kobe bryant shoes
louis vuitton bags
mulberry bags
michael kors outlet store
michael kors wallet
coach outlet online
tiffany jewellery
nike outlet
michael kors wholesale
ralph lauren uk
cheap uggs
dior sunglasses
michael kors outlet
michael kors outlet
ferragamo shoes
christian louboutin uk
prada sunglasses
mulberry handbags sale
michael kors clearance
ray ban sunglasses
mont blanc pens
true religion outlet
nike roshe run
air max 90
michael kors handbags clearance
ugg boots
michael kors outlet

9/10/2016 11:21:00 ÖÖ  
Blogger 5689 said...

soccer boots
pandora charms
ugg boots clearance
longchamp outlet
nike blazer pas cher
canada goose outlet
pandora jewelry
christian louboutin shoes
saics running shoes
ugg boots
zzzzz2018.8.1

8/01/2018 08:39:00 ÖÖ  
Blogger lamiss ibrahim said...

I definitely love this site.
http://cms.prokr.webnode.com/products-1/
http://prokr.over-blog.com/
https://prokr.yolasite.com/
https://www.prokr.net/ksa/jeddah-water-leaks-detection-isolate-companies/

9/13/2019 02:36:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Web Site Counter
Website Counter