gastronot

yeme-içme kültürüne dair...

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İstanbul, Türkiye

Merhaba, ben Bahar Yaka. 36 yıllık hayatımın 24 yılını doğduğum şehir olan İzmir'de geçirdim. Yemek yapmayı ve yemeyi çok seven, her öğünün adeta ritüel olduğu bir ailede büyüdüm. Herkesin bulunmak için büyük özen gösterdiği akşam yemeklerinin, geç vakit yapılan pazar kahvaltılarının tadı hala damağımdadır. Balkan kökenli bir ailenin 2. kuşak İzmir'lisi olarak, damağım hem Akdeniz mutfağının eşsiz lezzetleriyle tanıştı hem de Trakya mutfağının ot kokulu yemeklerinden tattı. Böylece yemek ve içmek hayatta en çok sevdiğim şeylerin başında yeraldı. Yaşım ilerledikçe şarapla tanıştım. Hatta tanışmakla kalmayıp kendi şarabımı yapmaya başladım. Şarabın en yakın dostu olan peynir ise, asla vazgeçemeyeceklerim arasındaydı. Her yeni tadın içindekini keşfetmek ve onu denemek en büyük hobilerimden oldu. Bu site sayesinde de bildiklerimi sizlerle paylaştım.

Perşembe, Eylül 21, 2006

Küçük ayak ameliyat oldu...


Sevgili Dostlar,
annemin ve Elif'in ameliyatlarının olduğu bu zor günlerde, iyi dilekleriniz ve dualarınızla bizi yalnız bırakmadığınız için çok çok teşekkürler. Sizin gibi dostlara sahip olmak çok güzel... Annem de Elif de şu an daha iyiler. Herkese kucak dolusu sevgiler.

16 Comments:

Anonymous Adsız said...

Tekrar tekrar geçmiş olsun Bahar,
İyi haberlerini aldığımıza sevindim.

9/21/2006 12:59:00 ÖS  
Blogger gastronot said...

Çok teşekkürler, sevgiler,
bahar

9/21/2006 01:57:00 ÖS  
Blogger DAMLA said...

Baharcım,
çok çok geçmiş olsun...
daha annenin ameliyatını yeni okumuştum ki kardeşinden bisiklet vakasını öğrendim...
Allah acil şifalar versin :)

9/21/2006 04:56:00 ÖS  
Blogger gastronot said...

Damlacığım,
Çok teşekkürler. Sizin dualarinizla iyileşecek umarim. Sevgiler,
bahar

9/21/2006 06:48:00 ÖS  
Blogger tata said...

Gecmis olsun Bahar'cigim, hersey iyi olacak. Sevgiyle öpüyorum.

9/21/2006 09:10:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Bahar'cım,
Tekrar tekrar geçmiş olsun...
En sonunda buraya yazdığını görünce hem annenin hem de Elif'in daha iyi olduğunu anladım..
Pazar gnü görüşmek üzere...
Sevgiler,

Yelda

9/21/2006 09:16:00 ÖS  
Blogger mom said...

minik Elife cok gecmis olsun

9/21/2006 11:43:00 ÖS  
Blogger fethiye said...

annene de elif'e de gecmis olsun bahar. sana da guc, kolaylik versin.

9/22/2006 06:09:00 ÖÖ  
Blogger BETUL said...

Gecmis olsun, Bahar. Sana ve tum sevdiklerine saglikli gunler diliyorum.

9/22/2006 10:56:00 ÖÖ  
Blogger Papatya said...

Canımın içi,
öperim o minicik ayağından Elif'imi...
Güzel yüzü hep gülsün!
Hep aklımdasınız...
Sizi çok seviyorum,
Teyşe :)

9/22/2006 02:14:00 ÖS  
Blogger munevver said...

Çocuklar çok çabuk iyileşiyor Bahar,Allahım,sana dayanma gücü versin.Canı sağ ya,bir bakarsın iyileşmiş bile...

9/22/2006 04:29:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

sevgili bahar,

çok çok geçmiş olsun.
annene ve elif'e sağlık dolu günler diliyorum.
aslı

9/22/2006 06:05:00 ÖS  
Blogger hanimiş said...

Merhaba Bahar,
"Tekrar tekrar geçmiş olsun Bahar,
İyi haberlerini aldığımıza sevindim." diyen bendim nedense anonim çıkmış.. Hala İzmir'de misin, döndün mü yoksa? Selamlar

9/23/2006 11:02:00 ÖÖ  
Blogger gastronot said...

Sevgili tatacığım,
Sevgili Yelda,
Sevgili mom,
Sevgili Fethiye,
Sevgili Betül,
Canım ablacığım,
Sevgili Münevver
Sevgili Aslı,
Sevgili Işıl,

Hepinize çok ama çok teşekkürler. Sizin gibi dostlara sahip olmak ne güzel. Artık İstanbul'dayım. Bundan sonra sağlıklı günlerde görüşeceğiz inşallah. Hepinize kucak dolusu sevgiler,
bahar

9/23/2006 12:22:00 ÖS  
Blogger ZeYNeP said...

Bahar tekrar gelmiş gecmiş olsun, inşallah son olsun, daha sağlıklı gunlere inşallahh...

Sevgilerimle,
Figen

10/15/2006 03:50:00 ÖS  
Blogger Unknown said...


I definitely love this site
http://www.kuwait.prokr.net/
http://www.emirates.prokr.net/

2/26/2017 12:48:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Web Site Counter
Website Counter