gastronot

yeme-içme kültürüne dair...

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İstanbul, Türkiye

Merhaba, ben Bahar Yaka. 36 yıllık hayatımın 24 yılını doğduğum şehir olan İzmir'de geçirdim. Yemek yapmayı ve yemeyi çok seven, her öğünün adeta ritüel olduğu bir ailede büyüdüm. Herkesin bulunmak için büyük özen gösterdiği akşam yemeklerinin, geç vakit yapılan pazar kahvaltılarının tadı hala damağımdadır. Balkan kökenli bir ailenin 2. kuşak İzmir'lisi olarak, damağım hem Akdeniz mutfağının eşsiz lezzetleriyle tanıştı hem de Trakya mutfağının ot kokulu yemeklerinden tattı. Böylece yemek ve içmek hayatta en çok sevdiğim şeylerin başında yeraldı. Yaşım ilerledikçe şarapla tanıştım. Hatta tanışmakla kalmayıp kendi şarabımı yapmaya başladım. Şarabın en yakın dostu olan peynir ise, asla vazgeçemeyeceklerim arasındaydı. Her yeni tadın içindekini keşfetmek ve onu denemek en büyük hobilerimden oldu. Bu site sayesinde de bildiklerimi sizlerle paylaştım.

Cumartesi, Ağustos 26, 2006

Kısa bir ara...

Annemin ameliyatı için İzmir'e gitmem gerektiğinden, bir süre sizlerle mutfağımı paylaşamayacağım. Sağlıklı günlerde tekrar görüşmek ümidi ile, şimdilik hoşçakalın...

15 Comments:

Blogger ZUHAL YALÇIN'IN KARNAVALI said...

Baharcığım geçmiş olsun umarım önemli birşey değildir.

8/26/2006 03:32:00 ÖS  
Blogger gastronot said...

Sevgili Zuhal,
Annem, omurgasından ameliyat olacak. Sanırım önemli bir operasyon. Ama inşallah rahat atlatır. İlgine çok teşekkürler. Sevgiyle kal.
bahar

8/26/2006 03:42:00 ÖS  
Blogger Tijen said...

bahar'cigim ben de geçmis olsun demek isterim. ciddi bir ameliyat belli ki ama çabucak iyilesecegine inaniyorum. dualarim sizinle!
tijen

8/26/2006 05:08:00 ÖS  
Blogger hanimiş said...

Annene acil şifalar dilerim bahar, iyi haberlerini bekliyoruz.

8/26/2006 08:24:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Cok gecmis olsun, acil sifalar annene, iyi haberlerini almak umidiyle.....

Dualarimiz sizinle,

Emel

8/26/2006 10:54:00 ÖS  
Blogger Pia said...

baharcım cok gecmıs olsun, acıl sıfalar dılerım, dualarım senınle

8/27/2006 11:38:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Geçmiş olsun inşallah biran önce sağlığına kavuşur anneniz.

8/28/2006 05:23:00 ÖS  
Blogger Hülya YILMAZ said...

Geçmiş olsun. acil şifalar dilerim.

8/30/2006 09:15:00 ÖS  
Blogger ZeYNeP said...

Bahar cım az evvel kardesinde okudum.Saglıklı gecmiş iyi hberler alınmıs anneciğinden cok sevindim. Dun gece sana yazacaktım artık ses cıkmadı sizden diye ama bugun okuyabildim cok sevindim. Acil sifalar diliyorum inşallah tez vakitte ayaga kalksın anneciğiniz.
Saglıklar diliyorum canım...

Figen

9/04/2006 09:35:00 ÖS  
Blogger tata said...

Cook gecmıs olsun, aksam telefon acmaya calışacagım, ulaşamazsam bu yolla da acıl şifalar dılıyorum.

9/05/2006 12:05:00 ÖS  
Blogger Tijen said...

bahar'cigim umarim annen iyidir. güzel haberlerinizi bekliyoruz!
bu arada sana haber:
besiktas'taki kirkambar'in sahibi bahri bey artik 'buckwheat' satiyormus. yani sanirim o. anlattigindan onu çikardim. glütensiz bir tahil oldugunu söyledi. hemen sana bildirmek istedim. denedigim zaman (amerika'dayken görürdüm ama alip denememistim) sitede de yer verecegim.
bilgine.
tijen

9/09/2006 06:18:00 ÖS  
Blogger Unknown said...

Sevgili Bahar,
Umarım annen en kısa zamanda iyileşir.
Ciddi bir ameliyat belli ama ananem 75 yaşında olduğu bel fıtığı ameliyatının ertesinde hastaneden yürüyerek çıkmıştı.
Annen için de acil şifalar diliyorum. Sevgiler, Pınar

9/14/2006 04:41:00 ÖS  
Blogger munevver said...

Sevgili Bahar,anneciğinin iyi haberlerini aldık,sevindik derken;Elifciğin kazasını öğrendik Papatyadan.Çok çok geçmiş olsun diyor,en kısa sürede iyileşmesi için dua ediyorum.Hepinize sağlıklı günler.

9/19/2006 10:33:00 ÖS  
Blogger Unknown said...

longchamp pas cher
louis vuitton handbags
coach factory outlet
kobe 8
ray ban sunglasses
christian louboutin shoes
christian louboutin outlet
louis vuitton outlet
michael kors outlet
cheap oakleys
cheap ray bans
oakley sunglasses outlet
soccer shoes
chanel no 5
toms canada
retro 11
chanel outlet online
michael kors outlet
ray ban eyeglasses
louis vuitton handbags
louis vuitton
tods sale
hollister
ed hardy outlet store
coach outlet
abercrombie store
polo ralph lauren outlet
cheap chi straighteners
coach factorty outlet online
coach factory online
christian louboutin shoes
hollister clothing store
abercrombie kids
polo ralph lauren
louis vuitton outlet
michael kors outlet
20150629xiong

6/29/2015 10:25:00 ÖÖ  
Blogger Unknown said...

jianbin0910
true religion sale
hollister shirts
adidas wings
ray ban sunglasses
louis vuitton bags
michael kors factory outlet
kobe bryant shoes
louis vuitton bags
mulberry bags
michael kors outlet store
michael kors wallet
coach outlet online
tiffany jewellery
nike outlet
michael kors wholesale
ralph lauren uk
cheap uggs
dior sunglasses
michael kors outlet
michael kors outlet
ferragamo shoes
christian louboutin uk
prada sunglasses
mulberry handbags sale
michael kors clearance
ray ban sunglasses
mont blanc pens
true religion outlet
nike roshe run
air max 90
michael kors handbags clearance
ugg boots
michael kors outlet

9/10/2016 11:28:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Web Site Counter
Website Counter