gastronot

yeme-içme kültürüne dair...

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İstanbul, Türkiye

Merhaba, ben Bahar Yaka. 36 yıllık hayatımın 24 yılını doğduğum şehir olan İzmir'de geçirdim. Yemek yapmayı ve yemeyi çok seven, her öğünün adeta ritüel olduğu bir ailede büyüdüm. Herkesin bulunmak için büyük özen gösterdiği akşam yemeklerinin, geç vakit yapılan pazar kahvaltılarının tadı hala damağımdadır. Balkan kökenli bir ailenin 2. kuşak İzmir'lisi olarak, damağım hem Akdeniz mutfağının eşsiz lezzetleriyle tanıştı hem de Trakya mutfağının ot kokulu yemeklerinden tattı. Böylece yemek ve içmek hayatta en çok sevdiğim şeylerin başında yeraldı. Yaşım ilerledikçe şarapla tanıştım. Hatta tanışmakla kalmayıp kendi şarabımı yapmaya başladım. Şarabın en yakın dostu olan peynir ise, asla vazgeçemeyeceklerim arasındaydı. Her yeni tadın içindekini keşfetmek ve onu denemek en büyük hobilerimden oldu. Bu site sayesinde de bildiklerimi sizlerle paylaştım.

Çarşamba, Haziran 06, 2007

Miss Caramel'de Kurabiye Şöleni - 3

Sünger Bob Kare Pantolon
Elbette arkadaşı Patrick
missss gibi Petit Beurre...
Kurabiye evimize kar yağdı...

13 Comments:

Blogger Papatya said...

Ay Mayacığım bayılırdı bu sünger Bob'la şirin Patrick'e *8) Bir de maviş maviş bakan Tweety'ye...
Çok tatlılar! :) Ellerine sağlık!

6/06/2007 08:22:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Bahar harikasin. Insanin yiyesi degil vitrine koyasi geliyor;))) Ne kadar ozenle hazirlanmislar boyle, bayildim.

6/07/2007 10:02:00 ÖÖ  
Blogger Kelebek Etkisi said...

bayıldımmmm...
bende istiyorum, hatta bugsbunny de olmalı:)
kızları öpüyorum, bu arada seni çok özledim...

6/08/2007 11:04:00 ÖÖ  
Blogger tata said...

Bahar'cigim, ellerine saglik! Hans ve Gretel gibi hisettim kendimi. Hepsinden istiyorum! Masal gibi...
Sevgiler

6/11/2007 09:31:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

:))) patric ne güzel olmuş.. :)))

Çok şekerler hepsi birbirinden güzel...

sıcacık sevgiler...

6/12/2007 11:39:00 ÖÖ  
Blogger gastronot said...

Canim tavşancık,
Ben de seni cok ozledim. En kisa zamanda bugsbunny de eklenecek vitrine merak etme sen...
sevgiyle kal

6/12/2007 01:18:00 ÖS  
Blogger gastronot said...

Sevgili Esra,
cok tesekkurler. bu kurabiyeler zaten miss caramel'in vitrinini süslüyor şimdi...
sevgiyle
bahar

6/12/2007 01:19:00 ÖS  
Blogger gastronot said...

Canim tataciğim, sen yeter ki iste, mevsim de yazken gönderirim Çeşme'ye...
öptüm

6/12/2007 01:20:00 ÖS  
Blogger gastronot said...

Çok teşekkürler Zerrin, sevgiler benden
bahar

6/12/2007 01:21:00 ÖS  
Blogger Unknown said...

longchamp pas cher
louis vuitton handbags
coach factory outlet
kobe 8
ray ban sunglasses
christian louboutin shoes
christian louboutin outlet
louis vuitton outlet
michael kors outlet
cheap oakleys
cheap ray bans
oakley sunglasses outlet
soccer shoes
chanel no 5
toms canada
retro 11
chanel outlet online
michael kors outlet
ray ban eyeglasses
louis vuitton handbags
louis vuitton
tods sale
hollister
ed hardy outlet store
coach outlet
abercrombie store
polo ralph lauren outlet
cheap chi straighteners
coach factorty outlet online
coach factory online
christian louboutin shoes
hollister clothing store
abercrombie kids
polo ralph lauren
louis vuitton outlet
michael kors outlet
20150629xiong

6/29/2015 10:25:00 ÖÖ  
Blogger qqqqqq said...

yeezy boost 350 v2
nike blazer
snapbacks wholesale
kate spade outlet online
moncler uk
pandora outlet
cheap jordans
cheap basketball shoes
coach factory outlet

6/20/2018 04:15:00 ÖÖ  
Anonymous Penyebab Telat Haid dan Solusinya said...

This article is interesting and useful. Thank you for sharing. And let me share an article about health that God willing will be very useful. Thank you :)

Pengobatan Alami Tuntaskan Keputihan
Pengobatan Alternatif Patah Tulang/Fraktur
Obat Radang Paru-paru Basah/Pneumonia paling Ampuh
Obat Gusi Bengkak Bernanah Tradisional
Obat Migrain Tradisional
Cara Menghilangkan Benjolan di Kelopak Mata

8/16/2018 06:17:00 ÖÖ  
Blogger zzyytt said...

nike shoes
golden goose
michael kors handbags
cat boots
longchamp outlet
lacoste polo
hermes online shop
nike air huarache
adidas shoes outlet
caterpillar boots

10/15/2018 04:29:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Web Site Counter
Website Counter