gastronot

yeme-içme kültürüne dair...

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İstanbul, Türkiye

Merhaba, ben Bahar Yaka. 36 yıllık hayatımın 24 yılını doğduğum şehir olan İzmir'de geçirdim. Yemek yapmayı ve yemeyi çok seven, her öğünün adeta ritüel olduğu bir ailede büyüdüm. Herkesin bulunmak için büyük özen gösterdiği akşam yemeklerinin, geç vakit yapılan pazar kahvaltılarının tadı hala damağımdadır. Balkan kökenli bir ailenin 2. kuşak İzmir'lisi olarak, damağım hem Akdeniz mutfağının eşsiz lezzetleriyle tanıştı hem de Trakya mutfağının ot kokulu yemeklerinden tattı. Böylece yemek ve içmek hayatta en çok sevdiğim şeylerin başında yeraldı. Yaşım ilerledikçe şarapla tanıştım. Hatta tanışmakla kalmayıp kendi şarabımı yapmaya başladım. Şarabın en yakın dostu olan peynir ise, asla vazgeçemeyeceklerim arasındaydı. Her yeni tadın içindekini keşfetmek ve onu denemek en büyük hobilerimden oldu. Bu site sayesinde de bildiklerimi sizlerle paylaştım.

Pazartesi, Nisan 23, 2007

Bakalım kayıp balık Nemo'yu bulabilecek misiniz?
Yalancı Sushilerim nasıl ama...
Arasında labne peynir ve dana jambon saklı, dereotlu krep sarmaları...
İşte Kristal Elma Şekerlerimiz...
Ton balığı dolgulu, taze nane yaprağı ile süslenmiş, Cherry Domates Dolması...

7 Comments:

Blogger Papatya said...

Ne guzel bir sofra bu boyle hayatim!
Keske orada sizlerle olabilseydik diyordum ama yeni sezon kiyafetlerinden cok acik bufeyi kacirdigima uzuldum dogrusu :>

Mayacim en cok Nemolara bayilirdi :)
Hayirli olsun!
Selamlar...

4/23/2007 05:23:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Öncelikle hayırlı olsun!
Ne kadar güzel bir açılış büfesi hazırlamışsınız. Bayıldım. Farklı, renkli ve lezzetli... Ellerinize sağlık.

4/26/2007 04:45:00 ÖS  
Blogger gastronot said...

Tesekkurler sevgili Işıl,

Güzel bir açılış oldu. Darısı senin dükkanın başına :))
bahar

4/27/2007 01:37:00 ÖS  
Blogger Kelebek Etkisi said...

ama olmaz ki! böyle de bir açılış yapılmaz ki! çok isteyip de, not almama rağmen eğitimden dolayı gelemedim.. ama inan ki aklım oradaydı... bendeeee istiyorum

4/30/2007 02:29:00 ÖS  
Blogger gastronot said...

yaaa tavşancık, gelmezsen böyle olur işte...
Artık senin için bir mağaza daha açarız :)))
öptüm

5/01/2007 10:12:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

People should read this.

11/12/2008 01:36:00 ÖÖ  
Blogger Unknown said...

longchamp pas cher
louis vuitton handbags
coach factory outlet
kobe 8
ray ban sunglasses
christian louboutin shoes
christian louboutin outlet
louis vuitton outlet
michael kors outlet
cheap oakleys
cheap ray bans
oakley sunglasses outlet
soccer shoes
chanel no 5
toms canada
retro 11
chanel outlet online
michael kors outlet
ray ban eyeglasses
louis vuitton handbags
louis vuitton
tods sale
hollister
ed hardy outlet store
coach outlet
abercrombie store
polo ralph lauren outlet
cheap chi straighteners
coach factorty outlet online
coach factory online
christian louboutin shoes
hollister clothing store
abercrombie kids
polo ralph lauren
louis vuitton outlet
michael kors outlet
20150629xiong

6/29/2015 10:25:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Web Site Counter
Website Counter