gastronot

yeme-içme kültürüne dair...

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İstanbul, Türkiye

Merhaba, ben Bahar Yaka. 36 yıllık hayatımın 24 yılını doğduğum şehir olan İzmir'de geçirdim. Yemek yapmayı ve yemeyi çok seven, her öğünün adeta ritüel olduğu bir ailede büyüdüm. Herkesin bulunmak için büyük özen gösterdiği akşam yemeklerinin, geç vakit yapılan pazar kahvaltılarının tadı hala damağımdadır. Balkan kökenli bir ailenin 2. kuşak İzmir'lisi olarak, damağım hem Akdeniz mutfağının eşsiz lezzetleriyle tanıştı hem de Trakya mutfağının ot kokulu yemeklerinden tattı. Böylece yemek ve içmek hayatta en çok sevdiğim şeylerin başında yeraldı. Yaşım ilerledikçe şarapla tanıştım. Hatta tanışmakla kalmayıp kendi şarabımı yapmaya başladım. Şarabın en yakın dostu olan peynir ise, asla vazgeçemeyeceklerim arasındaydı. Her yeni tadın içindekini keşfetmek ve onu denemek en büyük hobilerimden oldu. Bu site sayesinde de bildiklerimi sizlerle paylaştım.

Salı, Mart 20, 2007

Glutensiz beslenme ile ilgili seminer vereceğim...

22-25 Mart tarihleri arasında Lütfi Kırdar Sergi Salonunda düzenlenen Bar, Hotel, Cafe, Restaurant 2007 fuarında beslenme üzerine çeşitli sunumlar olacak. 22 Mart Perşembe saat 17:00 - 18:00 arasında ben de, "Glutensiz Beslenmenin zorlukları, cafe ve restoranlarda yaygınlaştırılması" konulu bir sunum yapacağım. Fuara ve seminerlere katılmak isterseniz online davetiyenizi
http://www.intertek s.com/Fuarlar. aspx?ColId= 17 adresinden edinebilirsiniz.

5 Comments:

Blogger Kelebek Etkisi said...

İlk yazan ben oldum bu sefer...
Canım çok kutlarım seni, eminim ki insaanlara yardımcı olacak, bilinçlendirecek şeyleri güzel ve sevgiyle anlatacaksın.. Gönül isterdiki bende gelebileyim ama malum Gebze'den oraya,o saatte yetişmem mümkün değil... Ama kalbim seninle...

3/20/2007 08:17:00 ÖS  
Blogger gastronot said...

Canım,
Biliyorum gelemezsin. Olsun sen benim icin dua et yeter. Cok heyecanlıyım. Pazar günü detayları anlatırım. sevgilerimle

3/21/2007 03:22:00 ÖS  
Blogger tata said...

Kolay gelsin Bahar'cigim, tüm dualarim seninle. Cok güzel bir is yapiyor, bu konudaki tecrübelerini baskalariyla paylasiyorsun. Basarili olacagindan eminim!
Sevgiler

3/22/2007 10:37:00 ÖS  
Blogger gastronot said...

sevgili tata,
cok tesekkurler :)
bahar

3/22/2007 11:43:00 ÖS  
Blogger 5689 said...

zzzzz2018.8.1
louboutin shoes
michael kors outlet online sale
michael kors outlet online
longchamp handbags
salomon
ray ban eyeglasses
moncler outlet
supreme outlet
coach outlet
uggs outlet

8/01/2018 08:42:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Web Site Counter
Website Counter