gastronot

yeme-içme kültürüne dair...

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İstanbul, Türkiye

Merhaba, ben Bahar Yaka. 36 yıllık hayatımın 24 yılını doğduğum şehir olan İzmir'de geçirdim. Yemek yapmayı ve yemeyi çok seven, her öğünün adeta ritüel olduğu bir ailede büyüdüm. Herkesin bulunmak için büyük özen gösterdiği akşam yemeklerinin, geç vakit yapılan pazar kahvaltılarının tadı hala damağımdadır. Balkan kökenli bir ailenin 2. kuşak İzmir'lisi olarak, damağım hem Akdeniz mutfağının eşsiz lezzetleriyle tanıştı hem de Trakya mutfağının ot kokulu yemeklerinden tattı. Böylece yemek ve içmek hayatta en çok sevdiğim şeylerin başında yeraldı. Yaşım ilerledikçe şarapla tanıştım. Hatta tanışmakla kalmayıp kendi şarabımı yapmaya başladım. Şarabın en yakın dostu olan peynir ise, asla vazgeçemeyeceklerim arasındaydı. Her yeni tadın içindekini keşfetmek ve onu denemek en büyük hobilerimden oldu. Bu site sayesinde de bildiklerimi sizlerle paylaştım.

Perşembe, Şubat 08, 2007

Glutensiz Aşure günleri başlıyor...



Miss Caramel'de GLUTENSİZ AŞURE günleri başlıyor.

08 Şubat Perşembe

09 Şubat Cuma

10 Şubat Cumartesi

Çölyaklı olduğunuz için neden Aşure keyfinden mahrum olasınız ki. Mis gibi glutensiz Aşure, üç gün boyunca Miss Caramel'de...

Tel : 212 - 571 42 56

fax : 212 - 570 51 23

Zuhuratbaba Mah. Hüdaverdi Cad. No:2/13 Bakırköy İSTANBUL

(fotoğraf, http://www.memleket.com.tr/images/haber/1400.jpg sayfasından alınmıştır)

7 Comments:

Anonymous Adsız said...

Blogunuzla yeni yanıştım ve yazmadan geçemedim...Hayran kaldım gerçekten özenle hazırlanmış ellerinize yüreğinize sağlık karşıya geçtiğim zaman mutlaka size uğrayacağım...

2/08/2007 05:18:00 ÖS  
Blogger hanimiş said...

Çölyaklı değilim ama glutenli glutensiz bütün aşure günlerine katılmaya talibim. Umarım bu 3 gün içinde gelebilirim. Selamlar Işıl

2/08/2007 10:06:00 ÖS  
Blogger gastronot said...

sevgili tugba,
bloga hoşgeldin. umarim birgün Miss Caramel e de gelirsin. sevgiler
bahar

2/09/2007 10:52:00 ÖS  
Blogger gastronot said...

Sevgili Işıl,
hep geleceğim diyorsun ama gelmiyorsun. aşureler bitti bitiyor, ama bir kase seni bekliyor.
sevgiler, selamlar
bahar

2/09/2007 10:53:00 ÖS  
Blogger gastronot said...

d

2/17/2007 10:29:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Bu resim portakalagacindan Hatice'nin.

2/27/2007 04:39:00 ÖS  
Blogger gastronot said...

sevgili anonim,
amacim, her hangi birisinin fotografini calmak olsaydı, yazının altında fotoğrafın bulunduğu web adresini kaynak göstermezdim. Bu tür konulara sadece sizin hassas olduğunuzu sanmayin. Ustelik boyle bir uyari yapacak kadar duyarli olup, ama aynı zamanda da, adınızı yazamayacak kadar ürkek olmanız çok yazık.
sevgiler
bahar

3/01/2007 06:55:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Web Site Counter
Website Counter