gastronot

yeme-içme kültürüne dair...

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İstanbul, Türkiye

Merhaba, ben Bahar Yaka. 36 yıllık hayatımın 24 yılını doğduğum şehir olan İzmir'de geçirdim. Yemek yapmayı ve yemeyi çok seven, her öğünün adeta ritüel olduğu bir ailede büyüdüm. Herkesin bulunmak için büyük özen gösterdiği akşam yemeklerinin, geç vakit yapılan pazar kahvaltılarının tadı hala damağımdadır. Balkan kökenli bir ailenin 2. kuşak İzmir'lisi olarak, damağım hem Akdeniz mutfağının eşsiz lezzetleriyle tanıştı hem de Trakya mutfağının ot kokulu yemeklerinden tattı. Böylece yemek ve içmek hayatta en çok sevdiğim şeylerin başında yeraldı. Yaşım ilerledikçe şarapla tanıştım. Hatta tanışmakla kalmayıp kendi şarabımı yapmaya başladım. Şarabın en yakın dostu olan peynir ise, asla vazgeçemeyeceklerim arasındaydı. Her yeni tadın içindekini keşfetmek ve onu denemek en büyük hobilerimden oldu. Bu site sayesinde de bildiklerimi sizlerle paylaştım.

Pazartesi, Nisan 02, 2007

Evdeki pasta ustalarına müjde...


Evlerde, saklı gizli kalmış pasta ustaları... Size bir müjdem var...
Hele bir de Bakırköy ya da yakınlarında oturuyorsanız, tam size göre bir dükkan açıldı. Artık pastacılık malzemeleri için Eminönü'ne gitmenize, o kadar malzemeyi oralardan taşımanıza, bir iki kutu ihtiyacı için koli ile kutu almanıza gerek kalmadı. Her tür pasta malzemesini, uygun fiyata alabileceğiniz USTALAR, artık Bakırköy'de bir dükkan açtı. Pastacılık ekipmanlarından, ambalaj malzemelerine, kuru yemişten, pasta süslemelerine kadar her tür malzemeyi birarada bulabilirsiniz. Dükkan sahipleri sevgili Osman Bey ve eşinin, insana "daha önce nerelerdeydiniz" dedirten samimiyeti ve sıcaklığını sizler de hissedeceksiniz. En kısa zamanda mutlaka uğrayın.

Adres : Kartaltepe Mah. Yeşilada Sok. No: 6/1 Bakırköy İSTANBUL

(Huzur Mağazası karşı sokağı)

Tel : 212 - 542 84 45


11 Comments:

Blogger Papatya said...

DOGUM GUNUN KUTLU OLSUN CANIMIN ICI!
Sevgiyle kucakliyorum,
Papatya

4/04/2007 09:38:00 ÖÖ  
Blogger hanimiş said...

Aaa ne zamandı ki doğumgünün.. Ben de kutlarım. nice nice mutlu sağlıklı yaşlara..

Bu arada bakıyorum gitmişsin Ustalara.. Ne şahane bir yer oldu bizim için değil mi..

Selamlar
Işıl

4/04/2007 05:44:00 ÖS  
Blogger gastronot said...

Eveeeet bugün benim doğum günüm,
hatırlayan hatırlamayan, bilen bilmeyen herkese gönülden teşekkürler ve sevgiler,
bahar

4/04/2007 09:41:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Geçmiş doğumgününü kutlu olsun canım.Sağlık vemutluluk dolu uzun yıllar diliyorum.

Dün Ustalar pasta'ya gittim ilk defa senin de kulaklarını çınlattık :)
Sen de Bakırköydeymişsin,sana da gelirim inş. Şu tahta kurabiye kalıplarından kaldı mı? mutlaka almak isterim bende.
Selam ve sevgilerimle...

Selam ve sevgilerimle canım

4/12/2007 11:52:00 ÖÖ  
Blogger gastronot said...

Sevgili SerinMavi,

Çok teşekkürler. Her zaman beklerim. Kalıplardan iki tanecik kaldı. İstersen senin için de bir tane ayırırım. Sevgiler,
bahar

4/12/2007 01:32:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Yenidem merhabalar Bahar,ben iki kalıbıda istiyorum.Haftaya uygun olduğum bir zaman geleceğim inş. Kalıpları benim için muhafaza edersen çok sevinirim canım.Selam ve sevgilerimle...

4/12/2007 04:25:00 ÖS  
Blogger serinmavi said...

Baharcım gelirim dedim ama hem tatil hem bir kaç olumsuzluk üstüste geldiğinden gelmem mümkün olamadı.Ve bir de süpriz vardı benim için Antakya'dan bu kalıplardan hediye geldi bana bu hafta.Benim için muhafaza edermisin ricasında bulunmuştum ama hem gelemediğimden hem de şimdi elimde mevcut olduğundan bu isteğimden vazgeçme durumunda kaldım.Teşekkür ediyorum ilgine canım.Yolum düşerse uğramaya çalışşacağım yinede...Selam ve sevgilerimle...

4/25/2007 11:52:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Yl oldu 2013 ... Gittim Yeşilada sokağa ama o dükkanı bulamadım kapandı mı acaba??

4/12/2013 06:47:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Ben de bulamadım. Umarım sadece taşınmıştır, temelli kapanmamıştır.

5/07/2013 10:29:00 ÖS  
Blogger Unknown said...

longchamp pas cher
louis vuitton handbags
coach factory outlet
kobe 8
ray ban sunglasses
christian louboutin shoes
christian louboutin outlet
louis vuitton outlet
michael kors outlet
cheap oakleys
cheap ray bans
oakley sunglasses outlet
soccer shoes
chanel no 5
toms canada
retro 11
chanel outlet online
michael kors outlet
ray ban eyeglasses
louis vuitton handbags
louis vuitton
tods sale
hollister
ed hardy outlet store
coach outlet
abercrombie store
polo ralph lauren outlet
cheap chi straighteners
coach factorty outlet online
coach factory online
christian louboutin shoes
hollister clothing store
abercrombie kids
polo ralph lauren
louis vuitton outlet
michael kors outlet
20150629xiong

6/29/2015 10:25:00 ÖÖ  
Blogger Unknown said...

jianbin0910
abercrombie outlet
cheap nfl jersey
football shirts
uggs clearance
michael kors outlet
ugg outlet
montblanc pens
foamposite shoes
longchamp bag
toms outlet
coach outlet
cheap ugg boots
michael kors handbags outlet
ugg boots clearance
ugg boots
longchamp
jordan 4
fitflops sale
michael kors outlet online
air jordan shoes
cheap jordan shoes
ralph lauren polo shirts
cartier watches for sale
tiffany and co
michael kors handbags
polo ralph lauren
louis vuitton
tory burch outlet
herve leger dresses
polo pas cher
louis vuitton neverfull sale
tory burch outlet

9/10/2016 11:33:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Web Site Counter
Website Counter