gastronot

yeme-içme kültürüne dair...

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İstanbul, Türkiye

Merhaba, ben Bahar Yaka. 36 yıllık hayatımın 24 yılını doğduğum şehir olan İzmir'de geçirdim. Yemek yapmayı ve yemeyi çok seven, her öğünün adeta ritüel olduğu bir ailede büyüdüm. Herkesin bulunmak için büyük özen gösterdiği akşam yemeklerinin, geç vakit yapılan pazar kahvaltılarının tadı hala damağımdadır. Balkan kökenli bir ailenin 2. kuşak İzmir'lisi olarak, damağım hem Akdeniz mutfağının eşsiz lezzetleriyle tanıştı hem de Trakya mutfağının ot kokulu yemeklerinden tattı. Böylece yemek ve içmek hayatta en çok sevdiğim şeylerin başında yeraldı. Yaşım ilerledikçe şarapla tanıştım. Hatta tanışmakla kalmayıp kendi şarabımı yapmaya başladım. Şarabın en yakın dostu olan peynir ise, asla vazgeçemeyeceklerim arasındaydı. Her yeni tadın içindekini keşfetmek ve onu denemek en büyük hobilerimden oldu. Bu site sayesinde de bildiklerimi sizlerle paylaştım.

Cuma, Mayıs 11, 2007

Miss Caramel Ekonomist'te...


6 Comments:

Blogger Papatya said...

Tebrik ederim sizi şekerler! :)

5/11/2007 01:56:00 ÖS  
Blogger gastronot said...

Tesekkurler, patam...

5/12/2007 02:33:00 ÖS  
Blogger Cafe Gusto said...

Tebrik ederim.Darısı başıma...
Sevgilerle..

5/15/2007 01:18:00 ÖS  
Blogger gastronot said...

Sevgili Serpil,
Elbette, darısı isteyen herkesin başına...
sevgiler,
bahar

5/15/2007 01:27:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Tebrikler Baharcığım;başarıların devamlı olsun.Hepinizi öpüyorum.Sevgilerimle.....Serpil

5/18/2007 03:41:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Merhaba. Ben Esra. Madrid'de yasiyorum. Once sizi basarinizdan dolayi tebrik etmek istiyorum. 16 aylik colyakli bir oglum var. Yeni teshis kondu. Burada bircok bilgi ve yardim buldugum halde baslangicta kendimi cok caresiz hissettim. Yaptiklarinizi gorunce biraz olsun umutlandim demek hersey yapilabiliyormus diye. Temmuz ayinda Istanbul'da olacagiz tatil icin. Sizi ziyaret etmek ve burada edindigim bilgi ve tarifleri sizinle paylasmak isterim ilgilenirseniz. Ayrica size nasil ulasabilirim? Benim email adresim: esra_buendia@hotmail.com
Sevgilerimle.

5/30/2007 07:50:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Web Site Counter
Website Counter