gastronot

yeme-içme kültürüne dair...

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İstanbul, Türkiye

Merhaba, ben Bahar Yaka. 36 yıllık hayatımın 24 yılını doğduğum şehir olan İzmir'de geçirdim. Yemek yapmayı ve yemeyi çok seven, her öğünün adeta ritüel olduğu bir ailede büyüdüm. Herkesin bulunmak için büyük özen gösterdiği akşam yemeklerinin, geç vakit yapılan pazar kahvaltılarının tadı hala damağımdadır. Balkan kökenli bir ailenin 2. kuşak İzmir'lisi olarak, damağım hem Akdeniz mutfağının eşsiz lezzetleriyle tanıştı hem de Trakya mutfağının ot kokulu yemeklerinden tattı. Böylece yemek ve içmek hayatta en çok sevdiğim şeylerin başında yeraldı. Yaşım ilerledikçe şarapla tanıştım. Hatta tanışmakla kalmayıp kendi şarabımı yapmaya başladım. Şarabın en yakın dostu olan peynir ise, asla vazgeçemeyeceklerim arasındaydı. Her yeni tadın içindekini keşfetmek ve onu denemek en büyük hobilerimden oldu. Bu site sayesinde de bildiklerimi sizlerle paylaştım.

Pazartesi, Nisan 23, 2007

Mağazamız açıldı...

21 Nisan Cumartesi günü Güngören'de açılan "Kale Center Alışveriş Merkezi'ndeki" KANZ Mağazamız, aynı gün açıldı. Daha önce de söyle diğim gibi, açılış ikramlarını Miss Caramel olarak, biz hazırladık. Bakalım beğenecek misiniz : )

Lolly Pop ve Nemo şeklindeki tatlı kurabiyeler... Tuzlu kurabiyeler...
Peynir kremalı kuru kayısılar ...
Kakaolu Krep içinde ballı muz... Bitmedi daha var...

10 Comments:

Blogger Hülya YILMAZ said...

hepsi birbirinden güzel ve eminim lezzetleri de öyle...

4/24/2007 07:38:00 ÖS  
Blogger tata said...

Harikasin Bahar'cigim, ellerine saglik. Hepsi birbirinden güzel.
Sevgiler

4/24/2007 09:28:00 ÖS  
Blogger gastronot said...

Sevgili Hulya ve tata,

Cok tesekkürler, sevgiler,
bahar

4/25/2007 01:24:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Ellerinize sağlık, hesi çok güzel görünüyor!! nasıl yapıldıklarını da yazar mısınız??
Yeni mağazanız da hayırlı olsun! :)

4/25/2007 04:31:00 ÖS  
Blogger Papatya said...

Ben mesajimi cherry domateslerinin altina birakmistim ama farkedilmeyebilir diye dusundum :)
Yeni dukkan umit ederim ki yepyeni mutluluklar getirsin size..

Mayacigim sayfandaki fotograflari gorur gormez "Aaa, Nemo!!!" diye bagirdi :)

4/26/2007 02:02:00 ÖS  
Blogger gastronot said...

Cok tesekkurler abla. Keske Mayacigim da olsaydi da yiyebilseydi Nemo'lardan...
sevgiyle

4/26/2007 02:42:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Baharcığım ikramların çok güzel görünüyorlar ellerine sağlık.Tatlarınında çok güzel olduklarına eminim.Mağazanız hayırlı olsun.Bol kazançlar diliyorum hepinizi öpüyorum.Serpil

4/30/2007 12:22:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Bahar Hanım,Merhaba
öncelikle ellerinize sağlık her şey birbirinden güzel olmuş.Hepsinin tarifini bekliyorum özellikle suşinin.Bu arada dükkanınız hayırlı uğurlu olsun bol kazançlı bir yer olsun.Benimde ikiz bebeklerim var oraya mutlaka yolum düşer.
Sevgiler
Banu

4/30/2007 09:56:00 ÖÖ  
Blogger Ceylan said...

Selamlar! Hepsi nefis görünüyor, ellerinize sağlık ! Nemo balık kurabiyelerinin tariflerini verecek misiniz yoksa acaba blogun bir yerlerinde var da ben mi göremedim ? Oğlum bayılır bunlara!
Sevgiler..

5/02/2007 01:15:00 ÖÖ  
Blogger Unknown said...

jianbin0910
true religion sale
hollister shirts
adidas wings
ray ban sunglasses
louis vuitton bags
michael kors factory outlet
kobe bryant shoes
louis vuitton bags
mulberry bags
michael kors outlet store
michael kors wallet
coach outlet online
tiffany jewellery
nike outlet
michael kors wholesale
ralph lauren uk
cheap uggs
dior sunglasses
michael kors outlet
michael kors outlet
ferragamo shoes
christian louboutin uk
prada sunglasses
mulberry handbags sale
michael kors clearance
ray ban sunglasses
mont blanc pens
true religion outlet
nike roshe run
air max 90
michael kors handbags clearance
ugg boots
michael kors outlet

9/10/2016 11:20:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Web Site Counter
Website Counter