gastronot

yeme-içme kültürüne dair...

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İstanbul, Türkiye

Merhaba, ben Bahar Yaka. 36 yıllık hayatımın 24 yılını doğduğum şehir olan İzmir'de geçirdim. Yemek yapmayı ve yemeyi çok seven, her öğünün adeta ritüel olduğu bir ailede büyüdüm. Herkesin bulunmak için büyük özen gösterdiği akşam yemeklerinin, geç vakit yapılan pazar kahvaltılarının tadı hala damağımdadır. Balkan kökenli bir ailenin 2. kuşak İzmir'lisi olarak, damağım hem Akdeniz mutfağının eşsiz lezzetleriyle tanıştı hem de Trakya mutfağının ot kokulu yemeklerinden tattı. Böylece yemek ve içmek hayatta en çok sevdiğim şeylerin başında yeraldı. Yaşım ilerledikçe şarapla tanıştım. Hatta tanışmakla kalmayıp kendi şarabımı yapmaya başladım. Şarabın en yakın dostu olan peynir ise, asla vazgeçemeyeceklerim arasındaydı. Her yeni tadın içindekini keşfetmek ve onu denemek en büyük hobilerimden oldu. Bu site sayesinde de bildiklerimi sizlerle paylaştım.

Salı, Haziran 27, 2006

Biliyorum Yılan Hikayesine döndü ama : ((

Geçen Cumartesi başladım bu duyuruyu yapmaya, "Miss Caramel, Çarşamba akşamı saat 18:30 da Kanal7 Ana Haber Bülteninde..." o gün olmadı, aman rezil olduk dedim. Hadi Çarşambaya ertelendi 2. çekim. Dün çektik, akşam haberlerinde çıkacak dendi. İstanbulda ben ve kızlar, İznik Çakırca Köyü'de Özden ve neredeyse bütün köy, İzmir'de annemler ve eşler dostlar, arkadaşlar herkes geçtik Kanal7 Ana Haberin başına, baştan sonra izledik. Bir de hadi belki çıkar diye, reklamları bekledik. Ama yayınlamadılar :(( Aaaaaa, yalancı çobana döndük. Bu akşam yayınlanacak desem de artık inanıp seyretmezsiniz değil mi : DD Neyse, kimin kısmeti ise görmek o görecek artık...

7 Comments:

Blogger Papatya said...

Biz göremiycez ne yazık ki :( Uydumuzda kanal 7 çıkmıyor, n'apalım görenler bize anlatırlar :)
Hadi hayırlısı... öpüyorum canım!

6/27/2006 11:29:00 ÖS  
Blogger gastronot said...

Evet ne yazik ki sadece kablolu yayinda cikiyor. Neyse sağlık olsun. optum sizi

6/28/2006 02:42:00 ÖS  
Blogger Papatya said...

Eh, nasıldı nasıldı? :)

6/29/2006 01:58:00 ÖÖ  
Blogger gastronot said...

postu tekrar okursan anlayacaksın...

6/29/2006 10:34:00 ÖÖ  
Blogger Papatya said...

Sıkma canını, senin elinde değil ki...
Demek ki haberlerde izlediğimiz olaylar da kimbilir kaç gün sonra çıkıyor. Ama biz bilmiyoruz bunu... Meraklı olan çıkıncaya kadar bekleyecektir ;)

6/29/2006 10:38:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Bahar'cım merhaba,
Dün akşam posttu geç okudum ve tüh keşke izleseydim.demiştim.Belki bu akşam yakalarım.Öpüyorum.

6/29/2006 12:08:00 ÖS  
Blogger gastronot said...

Havvacığım, bu iş senin gibi, haberi kaçıran dostlara yaradı zaten. Umarım dun bekleyenler de kızmamıştır. Sevgiyle kal.
bahar

6/29/2006 12:22:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Web Site Counter
Website Counter