gastronot

yeme-içme kültürüne dair...

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İstanbul, Türkiye

Merhaba, ben Bahar Yaka. 36 yıllık hayatımın 24 yılını doğduğum şehir olan İzmir'de geçirdim. Yemek yapmayı ve yemeyi çok seven, her öğünün adeta ritüel olduğu bir ailede büyüdüm. Herkesin bulunmak için büyük özen gösterdiği akşam yemeklerinin, geç vakit yapılan pazar kahvaltılarının tadı hala damağımdadır. Balkan kökenli bir ailenin 2. kuşak İzmir'lisi olarak, damağım hem Akdeniz mutfağının eşsiz lezzetleriyle tanıştı hem de Trakya mutfağının ot kokulu yemeklerinden tattı. Böylece yemek ve içmek hayatta en çok sevdiğim şeylerin başında yeraldı. Yaşım ilerledikçe şarapla tanıştım. Hatta tanışmakla kalmayıp kendi şarabımı yapmaya başladım. Şarabın en yakın dostu olan peynir ise, asla vazgeçemeyeceklerim arasındaydı. Her yeni tadın içindekini keşfetmek ve onu denemek en büyük hobilerimden oldu. Bu site sayesinde de bildiklerimi sizlerle paylaştım.

Salı, Haziran 13, 2006

Bizim Üç Silahşörler...

İşte bunlar bizim "Üç Silahşörler"... Bunların nesi silahşör demeyin henüz başlığa isim olan fotoğrafı görmediniz. Soldan sağa Elif, Berkay ve Yağmur. Berkay, bizim kızların kuzeni. Budapeşte'de yaşıyor. Kısa bir tatil için annesi ZsuZsuanna (Jujuanna okunuyor) ile birlikte İstanbul'a geldiler. Biz de pazar günü, beş dakikada bir değişen hava şartlarına rağmen biraz gezdirmek istedik. Bulduğumuz birkaç m2 çim alanda da kudurdular dört çocuk. Dördüncüyü sona sakladım :)

İşte bizim hanım kızımız Yağmur. Ona silahşör demek haksızlık aslında, o tam bir kokoş... Kendi tabiriyle "Süslü Katina"...

İşte elebaşı Berkay, nasıl olsa güreşmek için Türkçe konuşmaya gerek yok, o her dilde aynı... Ama Türkçe bilmediğini sanmayın...

İşte çetenin ikinci adamı Elif. Siz O'nun öyle hanım hanımcık göründüğüne bakmayın. Son anda kız olacağına karar verilmiş bize göre... Berkay bile O'nu erkek sanıyormuş. Son fotoğrafta bana hak vereceksiniz. Özellikle sol ayağına dikkat edin. Kardeşinin saçlarının arasında... ve kadrodaki dördüncü çocuk, benim en büyük oğlum (eşim) Özden. Karakter analizi için ideal bir poz. Üç yaramaz, bir süslü katina... Seyretmek bile yoruyor insanı.

13 Comments:

Blogger Papatya said...

Ah, Mayacık da olsaydı aralarında di mi? :) zaten biraz önce ben yazını okurken fotoğraflar dikkatini çekti, o da geldi yanıma. "Anne, bu kim?" diye Berkayı sordu - hiç karşılaşmadılar ki! Sonra da kendisi saymaya devam etti: "Bu Elif! Bu Yağmur, anne!" :)
Ne iyi ettin de fıstıklarımın fotoğrafını koydun bugün. Sayfana renk ve neşe getirdiler, teyzelerinin gülleri :) Öpüyoruz hepinizi!

6/13/2006 02:16:00 ÖS  
Blogger gastronot said...

Sorma sorma benim de gözlerim çok aradı cimcimeyi ama mesafeler çok uzak maalesef. İnşallah hepbirlikte Girit'te koşup oynamak nasip olur... Öptüm sizi...
bahar

6/13/2006 02:29:00 ÖS  
Blogger tata said...

Bu fotograflar bana birseyler cagristiriyor diyebilir miyim? Üc oglan, bir erkek fatma ve bir baba mesela. Simdi belki altalta üstüste degiller ama cene yarisinda degisen birsey olmadi. Kizlar, kiymetini bilin bu günlerin cok cabuk geciyorlar.
Hepsi cok tatlilar, hep iyi ve saglikli kalin.

6/13/2006 06:09:00 ÖS  
Blogger Tijen said...

bahar'cigim,
seni ve kafeni gazetede görünce çok sevindim. umarim hayirli bulusmalara vesile olur (her zaman böyle olmuyor malum)
agiz tadin eksilmesin..
sevgiyle,
tijen

6/13/2006 08:37:00 ÖS  
Blogger Defne said...

Baharcigim, harika fotograflarla suslu harika bir yazi. Hepsinin yolu acik olsun, en guzel gunlerini gorun saglikla. Boyle guzel bir kalabaligin(cocuklar) darisi benim basima. Halihazirda seninde dedigin gibi bir cocugum(kocam) var ama:))
Sevgiyle.

6/14/2006 04:25:00 ÖÖ  
Blogger DAMLA said...

Baharcım,
Yağmur için kokoş demişsin ya, ben neye bayıldım biliyormusun ? Yağmurcuğun tek fotoğrafında poz verirken ayağının aldığı şekil!!... Fotomodeller gibi walla:)
Bi de ufak bi hatırlatma; bilmiyorum benim sayfama hiç uğradınmı bekliyorum ama!!..) geçmiş günlerde internette çocuklarımızın-sevdiklerimizin resimlerini alenen yayınlamamamız gerektiği konusunda yazılar çıkmıştı (bloglar arasında)... Sevimsiz insanlar bu resimleri kopyalayıp farklı amaçlar için kullanabiliyorlarmış!!... Ben PİCASSA programı ile yüzleri flu hale getirip öyle yayınlıyorum...
Sevgiler...

6/14/2006 08:36:00 ÖÖ  
Blogger gastronot said...

Sevgili tata,
Söz veriyorum, senin bu öğüdünü her zaman tutacağım. İyi ki varsın...

Sevgili Tijen Hn,
Teşekkür ederim. Ben, insan olumlu düşündükçe başına olumlu şeyler gelir diye düşünüyorum. Umarım hepimiz için öyle olur... Sevgiler,

Sevgili Defne,
Eğer istiyorsanız Allah size de bol çocuklu, sağlık, huzur ve mutluluk dolu bir aile versin. Ama unutma en büyüğü ile başetmek her zaman daha zor olacak :) Sevgiyle kal.

Sevgili Damla,
Ben de Yağmurun pozuna bayıldım. Çok bilmiş haspa.. Uyarın için çok teşekkürler, bunu hiç düşünmemiştim. Bizim en büyük hatamız herkesi kendimiz gibi sanıyoruz. Bir daha aslaaaaa...:((
Sevgiler,

Bahar

6/14/2006 11:05:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Bahar'cığım üç silahşörler (dört)çok güzel çıkmışlar. Allah nazardan korusun. Bahar'cığım seni ve misscarameli gazetede görmek çok hoştu.Çok daha güzel şeylere izma atacağına inanıyorum. öpüyorum hepinizi sevgiyle kalın....

6/14/2006 10:32:00 ÖS  
Blogger gastronot said...

Sevgili Serpil Abla,
Çok teşekkürler, sevgiler.
bahar

6/15/2006 01:16:00 ÖS  
Blogger Hanife said...

Merhaba,
Ilk kez yorum yaziyorum sayfaniza. Cok cok begendim, gazeteki haber icin tebrik ederim..
Cocuklar muhtesemler, cok sirinler.. Allah bagislasin.
Bir tane de ben de var aynisindan, tum gun tepemde gezdirsem asla hayir demeyecek:)..

Sevgiler..

6/28/2006 04:20:00 ÖÖ  
Blogger gastronot said...

Sevgili Hanife Hoşgeldin,
ne iyi ettin. Çocukların hepsi çok tatlıdır bence. Annelik de öyle büyülü birşey ki, kaptanın fırtınayı unuttuğu gibi, bütün sıkıntıları, yorgunlukları unutuveriyorsun. Sevgiyle kal.
bahar

6/28/2006 02:46:00 ÖS  
Anonymous Adsız said...

This is very interesting site... Interior design retail stores http://www.ritalin-5.info/The-ritalin-racket-article.html Guys dancing to call on me Bulk email addresses for germany

2/06/2007 03:29:00 ÖÖ  
Blogger Unknown said...

longchamp pas cher
louis vuitton handbags
coach factory outlet
kobe 8
ray ban sunglasses
christian louboutin shoes
christian louboutin outlet
louis vuitton outlet
michael kors outlet
cheap oakleys
cheap ray bans
oakley sunglasses outlet
soccer shoes
chanel no 5
toms canada
retro 11
chanel outlet online
michael kors outlet
ray ban eyeglasses
louis vuitton handbags
louis vuitton
tods sale
hollister
ed hardy outlet store
coach outlet
abercrombie store
polo ralph lauren outlet
cheap chi straighteners
coach factorty outlet online
coach factory online
christian louboutin shoes
hollister clothing store
abercrombie kids
polo ralph lauren
louis vuitton outlet
michael kors outlet
20150629xiong

6/29/2015 10:25:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Web Site Counter
Website Counter