gastronot

yeme-içme kültürüne dair...

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İstanbul, Türkiye

Merhaba, ben Bahar Yaka. 36 yıllık hayatımın 24 yılını doğduğum şehir olan İzmir'de geçirdim. Yemek yapmayı ve yemeyi çok seven, her öğünün adeta ritüel olduğu bir ailede büyüdüm. Herkesin bulunmak için büyük özen gösterdiği akşam yemeklerinin, geç vakit yapılan pazar kahvaltılarının tadı hala damağımdadır. Balkan kökenli bir ailenin 2. kuşak İzmir'lisi olarak, damağım hem Akdeniz mutfağının eşsiz lezzetleriyle tanıştı hem de Trakya mutfağının ot kokulu yemeklerinden tattı. Böylece yemek ve içmek hayatta en çok sevdiğim şeylerin başında yeraldı. Yaşım ilerledikçe şarapla tanıştım. Hatta tanışmakla kalmayıp kendi şarabımı yapmaya başladım. Şarabın en yakın dostu olan peynir ise, asla vazgeçemeyeceklerim arasındaydı. Her yeni tadın içindekini keşfetmek ve onu denemek en büyük hobilerimden oldu. Bu site sayesinde de bildiklerimi sizlerle paylaştım.

Cuma, Nisan 21, 2006

Benim dükkanın olmazsa olmazlarından, kuşüzümlü beze...

3 Comments:

Blogger hanimiş said...

Merhabalar..
Bugün oralara kadar gelip de bu bezeleri yemedim ya saatlerdir aklımda! Çok pişmanım. Hakkım saklı mıdır? Yine gelsem bunları da tadabilir miyim? sevgiler..

7/05/2006 10:24:00 ÖS  
Blogger gastronot said...

Sevgili Işıl,
Tüm yemediklerinde hakkın saklıdır merak etme. Sen yeter ki yine gel. Kızlar mini pastalarına bayıldılar. Kelebekleri yiyebileceklerine önce inanmadılar sonra çok sevindiler. Tekrar teşekkürler.
bahar

7/06/2006 11:34:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it Atopic dermatitis Tooth whitening gel syringe Firewall+free+scan+virus Chevrolet commercial winter spring o6 tiffany hamilton watch bmw car ireland used Forex micro lots Charcoal tote bag http://www.officeshelves.info/chrome3shelves.html Cleaning stained bathtubs Mitsubishi montero sport 2001 repair report http://www.neurontinalternative.info/Kid_friendly_wireless_plans.html Bmw k 75 And provigil Bmw vehicle service schedule

2/17/2007 02:51:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Web Site Counter
Website Counter